سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: بوشهر وزیر علوم و تحقیقات و فناوری از جهاددانشگاهی استان بوشهر به عنوان رتبه برتر کشور در هفته پژوهش و فناوری تقدیر کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پنجمین دوره برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی امروز سه‌شنبه ۷ دی ماه با تقدیر از  پژوهشگران و فناوران برتر این نهاد در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد.

جهاد دانشگاهی بوشهر موفق شد به سبب ارائه دستاوردهای باارزش در حوزه شیلات، نفت و گاز و پزشکی به واحد برتر کشور در حوزه توسعه پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و معرفی شد. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با ارائه لوح، تقدیر کرد.

در این دوره در ۸ بخش که شامل پژوهشگران برتر، پژوهشگران جوان برتر، گروه‌های پژوهشی برتر، مراکز خدمات تخصصی برتر، نشریات علمی برتر، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد برتر، طرح‌های پژوهشی و فناورانه برتر و واحدهای در حال توسعه می‌شود برترین‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است؛ جهاد دانشگاهی بوشهر به عنوان آخرین واحد استانی از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شده است و در این مدت کوتاه در حوزه‌های مختلف پزشکی، آموزش، آبزیان و نفت و گاز ... دستاوردهای زیادی برای استان داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر